Ankündigung

Einklappen
Keine Ankündigung bisher.

Tanya Adams

Einklappen
X
 
  • Filter
  • Zeit
  • Anzeigen
Alles löschen
neue Beiträge

  • #31
    AW: Tanya Adams

    Zitat von sonic2045 Beitrag anzeigen
    Muss ja nicht unbeding der Einstein gewesen sein kann ja aúch vom Onkel dessen Neffen deren Schwester der Sohn sein *gg*

    Lol auf was für Gedanken man da kommen muss^^

    Ich glaub Tanya hat man ohne viel nachzudenken und ohne hinterstory einfach eingeführt^^

    Kommentar


    • #32
      AW: Tanya Adams



      Sagt mal Leute, wie kommt ihr auf diese Daten? Steht irgendwo geschrieben, wann die Red Alert Teile spielen?

      Es gab mal ein Historienvideo bei der Gamestar, dort wurde gesagt, dass Red Alert 2 in den 1950er spielt und Tanya Adams diesselbe ist.

      Als aussagekräftigen Beweis haben wir nur das Alter bestimmter Protagonisten: z.B.: Premier Alexander Romanov, den gab´s wirklich. Allerdings wurde dieser 1904 geboren und starb 1918 bei der Oktoberrevolution. Also müsste er 1972 knapp 60 Jahre alt sein.

      Albert Einstein wurde 1879 geboren und starb 1955 eines natürlichen Todes. Der in RA 2 müsste demnach knapp über 80 sein.

      Tanya Adams muss die gleiche sein. gleiche Kampfart, in etwa selbe Sprüche, anderes Aussehen liegt an anderer Schauspielerin.

      Woher kommt das Gerücht, dass RA1 von 1946-1953 spielen soll. Davon habe ich weder etwas gelesen noch gehört.


      Es muss Euch klar sein, dass Tiberium Dawn, laut EA, nicht mehr 1995 spielt, sonder von 2019-2021.
      Beweise: 1.) Gebt bei Google: Mike Verdu Tiberium Wars Blog ein und dann findet ihr eine Rekapitulierung der Geschichte von ihm. Dort steht, dass 1995 (Datum wird nicht genau genannt, kann aber aus dem Text herausgelesen werden) der Meterorit abgestürzt ist und sich seither NOD und GDI darum kappeln. Weiter steht dort, dass in den 20ern des 21Jhd, was eindeutig 2020 ist, der erste Tiberium Krieg anfingt.
      2.) Das Kane-Dossier: beschreibt, dass Kane von 1995 bis 2019 verdeckt durch die Welt reiste um Anhänger zu werben. Der Tiberium krieg fand danach statt.
      3.) Der Technologie-Blog von Tiberium Wars: Zum Thema Mammut MKII steht dort ein Bericht von Nick "Havok" Parker (Hauptfigur in Renegade). Dieser wurde 2039 geschrieben. Würde Tiberium Dawn 1995 stattfinden, wäre er schon 70Jahre alt, was aufgrund der Tiberiumverseuchung und seines Jobs eher unwahrscheinlich ist.
      4.) In Tiberium Wars gibt es eine Enzyklopädie, obwohl es in der Demo nicht steht, bin ich mir sicher, dass sie vieles aufklären wird.

      Kommentar


      • #33
        AW: Tanya Adams

        Zitat von TheRipper Beitrag anzeigen
        Das ist sowieso alles Blödsinn, da Einstein schon tot sein müsste bzw. fast 100 Jahre alt (*1879)
        Mein Posting sollte auch eher ironischer Natur sein.
        Ich dachte das ich dies Anhand der Smiles deutlich gemacht hätte ?

        Naja manche Leute können nichtmal dann IRONIE erkennen, wenn man diese mit SMILIES belegt.

        Zitat von Volkov Beitrag anzeigen
        ...Tanja wird nach RA3 wohl aussteigen. So auf die Art: Sie sitzt am Strand von Waikiki und sagt: Commander, das ist nicht mehr mein Job, ich habe keinen Bock mehr...und oben fliegt ein GDI-Chinook vorbei um das neue Zeitalter einzuläuten, ist aber nur ne Vorstellung.
        Hmmm nette Vorstellung, aber wie wäre es denn wenn auch der Commander genauso wie Tanya dann in RA3 aussteigt und sich mit ihr dann auf Waikiki ein schönes Leben macht.

        Immerhin hätte man so ein Bezug zu einem neuen Helden geschaffen.
        Tschau

        Tomy Tom
        Never Surrender


        Unterstützt unsere HQ-Stadt !

        Kommentar


        • #34
          AW: Tanya Adams

          Das wäre auch ne Möglichekeit, aber dann müsste der Commander jemand sein wie in TS, eine Persönlichkeit
          Wer die Vergangenheit beherrscht,kontrolliert die Zukunft, wer die Zukunft kontrolliert beherrscht die Vergangenheit. - Kane
          Die Kontrolle der Medien ist die Kontrolle des Geistes - CABAL
          Ab jetzt atmest du nichtmal mehr, bis wir sagen, dass es ok ist - Frank Woods

          Kommentar


          • #35
            AW: Tanya Adams

            Zitat von 8472 Beitrag anzeigen

            Sagt mal Leute, wie kommt ihr auf diese Daten? Steht irgendwo geschrieben, wann die Red Alert Teile spielen?

            Es gab mal ein Historienvideo bei der Gamestar, dort wurde gesagt, dass Red Alert 2 in den 1950er spielt und Tanya Adams diesselbe ist.

            Als aussagekräftigen Beweis haben wir nur das Alter bestimmter Protagonisten: z.B.: Premier Alexander Romanov, den gab´s wirklich. Allerdings wurde dieser 1904 geboren und starb 1918 bei der Oktoberrevolution. Also müsste er 1972 knapp 60 Jahre alt sein.

            Albert Einstein wurde 1879 geboren und starb 1955 eines natürlichen Todes. Der in RA 2 müsste demnach knapp über 80 sein.

            Tanya Adams muss die gleiche sein. gleiche Kampfart, in etwa selbe Sprüche, anderes Aussehen liegt an anderer Schauspielerin.

            Woher kommt das Gerücht, dass RA1 von 1946-1953 spielen soll. Davon habe ich weder etwas gelesen noch gehört.


            Es muss Euch klar sein, dass Tiberium Dawn, laut EA, nicht mehr 1995 spielt, sonder von 2019-2021.
            Beweise: 1.) Gebt bei Google: Mike Verdu Tiberium Wars Blog ein und dann findet ihr eine Rekapitulierung der Geschichte von ihm. Dort steht, dass 1995 (Datum wird nicht genau genannt, kann aber aus dem Text herausgelesen werden) der Meterorit abgestürzt ist und sich seither NOD und GDI darum kappeln. Weiter steht dort, dass in den 20ern des 21Jhd, was eindeutig 2020 ist, der erste Tiberium Krieg anfingt.
            2.) Das Kane-Dossier: beschreibt, dass Kane von 1995 bis 2019 verdeckt durch die Welt reiste um Anhänger zu werben. Der Tiberium krieg fand danach statt.
            3.) Der Technologie-Blog von Tiberium Wars: Zum Thema Mammut MKII steht dort ein Bericht von Nick "Havok" Parker (Hauptfigur in Renegade). Dieser wurde 2039 geschrieben. Würde Tiberium Dawn 1995 stattfinden, wäre er schon 70Jahre alt, was aufgrund der Tiberiumverseuchung und seines Jobs eher unwahrscheinlich ist.
            4.) In Tiberium Wars gibt es eine Enzyklopädie, obwohl es in der Demo nicht steht, bin ich mir sicher, dass sie vieles aufklären wird.
            Und wenn Mike Verdu sagt Kane ist in Wirklichkeit der Kasperle, ich glaube das interessiert die Fans nicht. Die Spiele können nichtmehr umgeschrieben werden und nach diesen spielt der Tiberiumkonflikt eben 1995. Nur weil irgendwann jemanden einfällt das ihnen Fehler unterlaufen sind, kann man doch nicht auf einmal alles umändern. Das wär ja als wenn George Lucas sagt "Och eigentlich ist ja der Vader garnicht Lukes Vater, sondern der Obi-Wan". Tschuldige, aber der Mike kann soviel erzählen, es ändert sich einfach nichts.
            Meiner Meinung nach hat man sich bei Tanya nichts gedacht ausser: Geile Schnitte mit Knarren! Sie hat keinen tieferen Sinn denke ich, keine große Story, ausser das sie hübsch ist und eine starke Einheit die auf Seiten der Allierten kämpft. Ich denke sie ist nicht mehr und nicht weniger.

            Kommentar


            • #36
              AW: Tanya Adams

              ich hab mal den text gesucht und hier isser:

              Command & Conquer 3 Tiberium Wars Designer Diary #1 - The Story Behind the GDI Faction
              The next game in the hallowed real-time strategy series is in development, and executive producer Mike Verdu takes us behind the scenes to explore the background of the GDI faction.
              By Staff, GameSpot
              Posted Aug 7, 2006 3:45 pm PT
              Real-time strategy games were founded on the basic gameplay of quickly building up a base of operations by harvesting resources, then building an army to crush your opponents before they could do the same to you. The Command & Conquer series, one of the most popular and loved real-time strategy series in history, has traditionally told the story of a conflict of near-future technology with tons of personality. And now, the next game in the series is in development at EA Games' Los Angeles studio--and while it will definitely feature the impressive graphics and fast-paced gameplay you might expect from a C&C game, it will also explore an area of real-time strategy game that the developer feels has been left largely unexplored: story elements. As we heard at this year's E3, the development team is hard at work not just on gameplay and graphics, but also on a compelling story that will be told throughout the game. Executive producer Mike Verdu explains.



              Orcas and Mammoth tanks make their triumphant return in Command & Conquer 3--a game that will emphasize story as much as it will action.

              The Global Defense Initiative (GDI)

              By Mike Verdu
              Executive Producer, EALA

              The Third Tiberium War in the Command & Conquer (C&C) series is upon us, and over the next few months, we'll be taking the wraps off of the three factions, the world, and the story in Command & Conquer 3 Tiberium Wars. The fiction and universe development have been key for this game given our emphasis on delivering a great single-player campaign and an epic story that is worthy of C&C. I'm excited that we can start sharing the details of what we've been working on all this time.

              With this feature we begin to explore the three factions of Command & Conquer 3 Tiberium Wars. We start with the Global Defense Initiative (GDI).

              GDI started as a secret military alliance of G8 nations--a treaty organization formed to contain tiberium, reverse its spread, and fight the sinister Brotherhood of Nod, a terrorist organization that believed the otherworldly substance to be beneficial to mankind. Over time, power and sovereignty have been gradually ceded to GDI and the national identities of the participating countries have faded. In 2047, that process has reached its final stages: While technically there are still individual member nations, the reality is that GDI has become a unified political and military superstate. GDI is what might result if the G8 countries, the permanent members of the United Nations Security Council, and the member states of NATO became a single nation-state.

              GDI controls the only areas of the Earth that have not been significantly compromised by tiberium infestation. The crystalline alien substance is slowly consuming the rest of the planet, causing an environmental cataclysm that has made 30 percent of the Earth uninhabitable and another 50 percent of the Earth's surface exceedingly unfriendly to civilization. GDI's home territories are known as "blue zones" since they are mostly clear of tiberium and have been relatively untouched by war (in contrast to the ecologically ravaged and war-torn "yellow zones" and the tiberium-infested hellscapes designated as "red zones").



              While the GDI is a faction that strives for world peace, it doesn't hesitate to bring out the big guns to counter the threat of Nod.
              In 2047, GDI keeps the blue zones peaceful while making periodic forays into the yellow zones to contain the spread of tiberium, repair the environment, and improve the quality of life for the inhabitants there. For all its good intentions, GDI still struggles with the complexity of its own bureaucracy, as well as conflicting viewpoints on tiberium. Some within GDI see the benefits of more aggressive exploitation of tiberium, but most view it as an environmental plague and source of ultimate destruction.

              GDI's focus on tiberium eradication in 2047 is a luxury. In the past, GDI has been locked in an epic struggle with a terrifying enemy--a secret society-turned-global superpower that has united most of the Third World against GDI. Led by a charismatic sociopath called Kane, the Brotherhood of Nod preaches that tiberium is the catalyst for the next stage of human evolution. Nod fanatics are doing everything they can to accelerate tiberium infestation on all continents.

              GDI and Nod have been fighting each other for nearly half a century. The conflict has escalated into a full world war twice--the First Tiberium War (TWI) erupted in the second decade of the twenty-first century, and that terrible war was followed by another worldwide firestorm a few years later.
              The Brotherhood of Nod has been very quiet for the last several years, and its leader hasn't been seen in a long time. This is highly atypical for Nod.

              Just as GDI is split over the uses of tiberium, there are two points of view on Nod's current state: Some GDI intelligence analysts believe Nod is suffering from internal factional strife and is in the process of internal collapse. Others believe Nod is planning it biggest operation yet. If that is true, the preparations are happening very quietly.



              The GDI will be a flexible faction that can call in bombing runs as easily as it can mount ground assaults.
              If Nod is indeed up to something, it will be facing a formidable adversary. GDI leaders have a state-of-the-art military machine at its command like nothing ever seen before. GDI is truly a military superpower.

              GDI forces are organized to allow decentralized operations in multiple theaters of war. GDI rapid-deployment forces are able to move quickly, establish forward-operating bases in all types of terrain, and project power using advanced all-weather weapon systems and highly trained troops.

              GDI's land forces include versatile armored vehicles like the Predator main battle tank, the Mammoth heavy tank, the Guardian APC, and the fearsome Juggernaut mobile artillery unit. Its infantry is made up of fast-moving, lightly armored combat soldiers and the slower but heavily armored Zone Troopers. Specialized units include the Special Forces commando and the elite sniper teams.

              Aircraft deployed at GDI forward operating bases include the rocket-equipped VTOL Orca, the Firehawk fast attack jet, and the V-35 Ox VTOL transport.

              Support units for GDI operations provide unprecedented flexibility to its field commanders. The MCV serves as the mobile hub for a forward-operating base. A versatile vehicle called the "Rig" can deploy into a repair base and aircraft landing pad, providing forward logistics to aircraft and armored units.

              GDI believes that it is the last, best hope for the future of humanity and deploys military force in the name of freedom, progress, and containment of the worst environmental disaster the world has ever seen. Its enemies don't see them quite in the same light...but that's a topic for another feature.

              That's it for our GDI feature. Next time, we'll go in-depth on the Brotherhood of Nod and the return of Kane.




              das ist ziemlich eindeutig 2020

              Kommentar

              Lädt...
              X